úterý 14. února 2012

A zrodila se Láska - Člověk



Díťě. 
Kdy skutečné vstupuje do našeho života poprvé? Dobře si pamatuju okamžik, kterým na mně neopakovatelně promluvil Vesmír. Ve chvíli, kdy jsem ucítila v mém těle nový život. Díťě. V myšlenkách stvořené, v těle Ženy přijímané, Dar boží Lásky. Díťě…Duše v klubíčku miniaturních buněk hluboko ve středu mého těla. Život v lůně Ženy. Bůh v pulzujících uzlíčcích a v těch nejjemnějších propojeních vznikajícího Člověka.
Když jsem poprvé spatřila svého Syna, jeho hluboké, moudré oči, čelíčko prosvětleno září, která byla tak vědoucí a vidoucí, měla jsem pocit, že vidí až na dno mé Duše. Díťě. Člověk a Učitel. Láska a Bůh v těle tak malinkém, Vědení a Moudrost ve veliké Duši. Pro Tebe, drahé Díťě, jsem slíbila, že změním svět. Pro Tebe, drahý Človíčku jsem tady, abych stvořila to nejčistější Bytí a Novou Zemi. Pro Tebe…pro nás všechny. Jsem Matka. Jsem Rodič. A jsem zodpovědná. Za to, do jakého světa přicházíš. Za to, jaký vzduch budeš dýchat. Za to, jaké jídlo tě nasytí a jaká voda tě napojí. Jsme rodiče. A jsme zodpovědní. Za život, který jsme sem přivolali. A za život, který po nás zůstane. 
Těmito články se chci stát vaší průvodkyní, žákyní i přítelkyní na cestě, která patří k nám všem - na cestě do Nového Světa. Pro nás i Děti, které přišli a  přijdou přes nás na tuto Zemi. Nemáme právo brát jim jejich božskost. Máme jen dar a privilegium jim neuzavírat cestu a jejich božskost a čistotu přenést až k dospělosti. A přes Lásku spolu vyrůst. Protože Zemi, která nás živí, vzduch, který dýcháme, vodu, kterou pijeme, stromy, lesy… máme od nich jen půjčené. Ďekuji vám všem, že jsme sa spolu vydali udělat tu největší změnu - změnu Vědomí a konání - už né myslí, nýbrž Srdcem. Pro všechny světýlka Boží Lásky na Zemi. A pro ty světýlka, kterými jsme uvnitř i my sami. Bude to dobrodružství protkané Láskou. A já se na to moc moc těším - vždyť jsme rodiči těch nejlepších Učitelů.



s Láskou 
Katarína Lone Mýtna