neděle 17. února 2013

Nebo na Zemi v Jednote Dvoch


Jediná Cesta k LÁSKE POZEMSKEJ je LÁSKA k NÁM SAMÝM - a tam stretneme sa a stvoríme NEBO NA ZEMI aj v Súlade Partnerov v záhradách a náručí Gaie((o:



Milovaní...píšem dnes...po objatí Stromu krásneho, ktorý priniesol mi jasnosť v Obraze Bytia zemského a Láskyplného...
Je tu Strom, ktorý ma zavolal...na ostrove v Dunaji, v nepoškvrnenej čistote dunajských lužných lesov na bielej lúke poliatej snehom...a ten Strom dnes ku mne rozprával. Rozprával k mojej Duši...a ja som to odrazu uvidela, celé a priezračné.
Vnímam..všetci hľadáme Lásku...snívame o "dvojplameni", cítime, že "niečo a Niekto"...že to tam JE. Píše sa o Láske, vnímame ju, po zmene, ktorá prišla na konci roka, sa naše bunky prežiarili krištáľovým Svetlom až do Podstaty, ktoré presvietilo každý aspekt nášho Bytia...prešli sme naše tmavé kúty, a rozsvecovali a rozsvecujeme každý kúsok nášho života a stále viac odkrývame krásu toho, čo znamená BYŤ celistvým Božským Človekom na tejto Zemi...sme a plynieme, s podporou božou, s podporou Zdroja samotného, ktorý pozakrýval cez naše Svetlo v Srdciach všetky slzavé údolia a my sme precítili a tak pochopili, KTO vlastne SME...a Bytie samotné je teraz odeté do Nového šatu...žiarivého a svetleného. Čas nejestvuje, sú iba vrstvy, ktoré sami v sebe, našom Srdci, mysli a precítení odhaľujeme a kráčame tak všetci spolu jedným smerom...nastala však zmena...to okno v dianí pozemskom, ktoré sa pre nás otvorilo, stalo sa jasným a my sme sa spojili s Najvyšším aspektom Duše našej...a dnes...dnes píšem a vnímam...je pre nás okamih, ktorým spájame v sebe to, čo je naším najniternejším prianím a túžbou Srdcí a Tiel aj Duše našej...a to je Partnerstvo a Láska Dvoch...Súlad v plynutí Nebom na Zemi - s tým, kto odzrkadlí našu najčistejšiu krásu...
a ten Strom...ten prekrásny Strom, mi to dnes ukázal...Tá túžba, ktorú všetci cítime...je skutočná. A Duša naša VIE, že i na toto naplnenie sme na tejto Zemi, a sme tu ako Ženy a Muži...všetko je v Súlade...a túžba a chvenie, ktoré v nás stále pulzuje, je práve DOHODA dvoch Duší, či čiastočiek Zdroja, ktoré sa sem prišli nájsť a stretnúť...aby spolu zdieľali tú najčistejšiu a najpriezračnejšiu vibráciu, ktorá je v našich Telách, pocitoch, Súzvuku a Tvorení TU a TERAZ na Zemi možná.
Hľadali sme seba v druhých...a dnes už vieme, že SEBA sme našli...a SME. Vesmír je milostivý k nám, a my sami seba sme viedli dlhými cestami...aby sme prišli k nám samotným. Je to symbolika Stromu, ktorý dnes ku mne rozprával. Jeden koreň, jeden kmeň vyrastajúci z pôdy, ktorý sa rozvetvoval na dva súmerné kmene, tiahnuce sa k oblohe a spoločne sa láskajúce konármi siahajúcimi s Vďakou až naspäť k Matke Zemi, z ktorej vyšli a vzišli.



A to sme MY. Práve TÍ dvaja, ktorých tu neustále hľadáme, tí dvaja v Jednom Spojení, ktoré sme mnohokrát zamieňali s utrpením, či vášňou..Tí dvaja - nerozdelení, neoddeliteľní...aby stretli sme sa znova. TU a TERAZ.
Avšak až v ROZPOZNANÍ, že SME JEDNO.
Pretože všetko JE. A vždy bolo...a cesta do Prítomnosti, cesta k naplneniu aj toho navonok najbližšieho vzťahu, viedla cez NÁVRAT k NÁM SAMÝM. Až vtedy sa dvere otvorili...až teraz spadol posledný závoj a sieť..Áno, jestvuje niekto, kto kráčal neustále s nami. Áno, jestvuje niekto, kto rástol spolu s nami...a koho hĺbka zrkadlí nás samých a esenciu, ktorú sme precítili ako Jednotu. Pretože čas a priestor nejestvuje, tak všetko, čo je spojené DOHODOU, zrkadlí náš vlastný vývin. Preto každý Človek, Duša, s ktorou sme sa dohodli na Súznení a spomínaní si na Ceste k Jednote - do Lásky, každá Duša s nami spojená, vibruje spolu s nami. Mnohokrát možno kráča popri nás, a vzájomne sa nespoznáme...pretože k tomu, aby sme sa rozpoznali, musíme sa najskôr navrátiť DOMOV. A Domov je v našom Srdci, Láska a SEBA Láska - to je to Slnko, ktoré spája nás so Slnkom našej galaxie, so zemou, planétami...s celým Stvorením. Našli sme samých seba. Stali sme sa samými sebou...a práve tak a iba tak sme precítili veľkosť Stvorenia, ktoré nám ukázalo, že sme neoddelená, neoddeliteľná a večná JEDNOTA.

A pýtame sa...tak kde je TEN, či TÁ? Kde je pre mňa, ked' moje Srdce cíti a vníma božskú Lásku, ktorú túžime zdieľať tu na Zemi a kráčať v sláve Stvoriteľky a Stvoriteľa Života po zemských záhradách...TEN a TÁ je v nás. A my sme v nej...a v ňom...všetko JE. A naše rozpomenutie doviedlo nás k ROZPOZNANIU toho, s kým sme sa dohodli. Pretože keď kráčame v Súlade so svojím Vnútrom, cítime vždy jasnú odpoveď áno-či nie - pre všetko v našom živote. Každý aspekt, každé jedlo, každé rozhodnutie, dokonca každé oblečenie, ktoré si na seba dáme...počúvame vnútorný hlas, kde slobodná vôľa odrazu vlastne nejestvuje(o:...pretože sa stávame nástrojom našej vlastnej Duše na Zemi ...a nastane v nás pokoj. Nepotrebujeme rozdeľovať, hodnotiť, či súdiť a rozhodovať sa inak, než v súznení s tým, čo nám hovorí Vnútro...pretože v Súlade s Dušou našou VŠETKO FUNGUJE DOKONALE(O:

a každá voľba, otázka -či už je to partner, oblečenie alebo jedlo - pri každej z nich máme odozvu od našej Duše...takže je to celé jednoduché(O:...a v tom okamihu, kedy začneme konečne ŽIŤ to esenciálne, na čo sme si spomenuli a spomíname práve našou Cestou a zdieľaním - v tom okamihu sa všetkého púšťame...a v tom okamihu ROZPOZNÁME aj toho, kto k nám náleží...hľadali sme, trápili si, zamieňali Lásku so strachom, či utrpením...avšak v Jednote Srdca a v Súlade s Dušou, nastane POKOJ a TICHO. A my VIEME. VIEME,že VŠETKO JE V PORIADKU. VŠETKO JE a VŽDY aj bolo V PORIADKU. V celom našom živote a v každom rozhodnutí, vždy bolo a JE v našej "úrovni" vnímania VŠETKO v PORIADKU. A práve tým spôsobom a prijatím sme sa naučili počúvať svoju Dušu...naučili, spomenuli sme si AKO jej rozumieť. Že je to možné iba a len cez Lásku k SEBE...a vieme, že aby sme sa stretli - máme najskôr BYŤ MY SAMI  v NAPLNENÍ a RADOSTI, prežiarení všeobjímajúcou Láskou.


Cti seba samého, miluj sa...a sebou vtedy pozdvihneš svet a závoj, ktorý zakrýval spojenie, ktoré je VEČNÉ. Spojenie so ZDROJOM samotným.
Všetko už JE. Nikam sme neodleteli, avšak naše Bytie sa stalo milujúcim a prežiareným Láskou, ktorou sme najskôr museli naplniť samých seba až po okraj...aby sme ju rozliali do celého Stvorenia. Naša Cesta K Láske sa zmenila...na Cestu V Láske.
 A v tom okamihu, tejto najesenciálnejšej zmeny, v tom bode, ktorý všetko otvoril...práve vtedy a tak JE nám VŠETKO VYJAVENÉ. A my VIEME - cez Dušu v Jednote. 
...to poetické, ktoré zo mňa teraz trýšti...(o: má svoje krásne zhrnutie - moja Majsterka mi raz povedala - keď je človek v Láske, môže byť s hocikým (pretože naša Láska vždy bude zrkadliť len Lásku), alebo s nikým (pretože nám je tak dobre, že nemáme už POTREBU s niekým si niečo doplniť)...vzťah dvoch ľudí je o zdieľaní našej ÚPLNOSTI a nie dopĺňanie chýbajúcich častí, no odpoveď na to, ako je to s tou "pozemsky-nebeskou" Láskou, ktorá je "veľmi veľmi blízko", mi ostávala skrytá...hoci na mnohých zdieľaniach to cezo mňa už prešlo, kedy Zdroj mi ukázal, že Súlad je v REZONANCII, prúdiacej zo Srdca a aj z buniek...pretože keď Človek MILUJE BEZPODMIENEČNOU Láskou, je to Láska, ktorá je voči všetkým rovnaká..a je to krásny stav a stupeň k tomu, ako utvoriť Partnerstvo...hoci najskôr nás to možno zmätie, u mňa to vtedy ostalo dosť otvorené (o:,milovať všetkých -zrkadliť si krásu a Lásku so všetkými, pretože v bezpodmienečnej Láske vnímame a cítime Podstatu druhého a každého človeka - a tou je Svetlo v Láske...každá Duša je prekrásna a žiarivá...tak ako potom "nájsť" toho, či tú, s ktorou tu máme priniesť Nebo na Zem? Jeden Priateľ dávno vyslovil - "miluj všetkých rovnako, len si vyberieš, s kým budeš zdielať lože"(o: a Nebo na Zem neprinášame S niekým...ale najskôr SAMI V SEBE a CEZ SEBA...a keď ho už žijeme, tak k nám môže vstúpiť aj ten druhý v úplne novej kvalite a Súznení, ktoré bolo v posledných storočiach veľmi nevidené.
...moja vnútorná prosba priviedla Odpoveď aj ku mne...pretože v okamihu naprostého odovzdania sa v Dôvere Univerzu, v okamihu naprostého zjednotenia sa s celým naším Bytím, s minulosťou, a oprostenie sa od strachu...v okamihu vstupu naplno do SEBALÁSKY, ktorú prejavujeme v každom aspekte nášho Bytia bez výnimky - v tom okamihu, kedy to začneme NAPLNO takto aj bez zaváhanie ŽIŤ...v tom okamihu SPOJÍ SA CELÉ UNIVERZUM...a my UZRIEME. A máme prístup ku všetkým Darom a možnostiam božského Človeka na Zemi.
A vnímame, že sme nikdy neboli oddelení - a že tou odpoveďou, ku ktorej toto všetko moje písanie speje - že tou Odpoveďou je ROZPOZNANIE DOHODY NAŠICH DUŠÍ. ..takže žiadne fanfáry, žiadne prehnané emócie, či vzplanutia...ako sme poznali doposiaľ. Pretože keď to máme zapísané v našej Ceste, tak sme sem prišli aj pre stvorenie a oslavu božského v Bytí Mužom i Ženou aj spolu.
Láska JE. A naším Darom je Harmónia a hlboké Poznanie, že to tak všetko JE. A v stave tohto SPLYNUTIA s UNIVERZOM v našich SRDCIACH, MYSLI, a AJ vo FUNGOVANÍ každodenného ŽIVOTA, kedy v KAŽDOM PRÍTOMNOM OKAMIHU napĺňame NAJVYŠŠÍ aspekt nás samých a Duše našej aj tu na Zemi - v tom okamihu UZRIEME a VIEME.




A cez ten prekrásny Strom, ktorý mi dnes daroval poznanie a PRECÍTENIE dokonalého Súladu, mi Zdroj ukázal CELOK. Stála som v kmeni toho stromu, na mieste, kde sa táto krásna Bytosť rozvetvovala na dva kmene - a cítila som, že do toho Stromu vstúpili na ten okamih moji Rodičia - Matka a Otec, rovnocenní, bezpodmienečne milujúci, zdrojoví. Dlane som opierala v rovnakej výške o jeden aj druhý kmeň, a cítila ich Srdcia, bijúce v rovnakom rytme...cítila som sa súčasťou celého Univerza...cez absolútnu Lásku Dvoch, ktorí vyrástli z Jedného, aby sa znova stretli a stvorili Život, ktorý stvorí ďalší Život...moje nohy splynuli s kmeňom, z ktorého obaja vzišli, a cítila som jeho pokračovanie smerujúce do koreňov v Zemi...cítila som,že tam to nekončí...že tam nekončíme...pretože moje spojenie ma viedlo do Srdca Zeme...a ďalej k prepojeniu k Slnku..k planétam, galaxiám...ku Zdroju samotnému. Bola som Ja, a moji bezpodmienečne milujúci Rodičia, a cítila som aj svoje Dieťa, a jeho Deti..videla som Predkov a všetkých tých, ktorí sem ešte vstúpia...a precítila som harmóniu, ktorá sálala z línie rodovej, v ktorej je každé spojenie stvorené s bezpodmienečnou Láskou a s rozpoznaním cesty a volieb našich Duší v tej najčistejšej Láske...tak sa preliečila celá rodová línia, v tom okamihu prepisovali sa moje a ich bunky...a vnímala som Silu, Múdrosť a schopnosti Detí rodiacich sa práve z takéhoto spojenia... a v tom okamihu som ROZPOZNALAnezameniteľne..

..a viete, čo mi bolo umožnené odkryť? Zostúpila som na pôdu, a noha sa mi zachytila do kúska motúzu, ktorý takmer nebolo vidieť...a ja som sa k nemu zohla, aby som ho vzala preč od koreňov toho dýchajúceho Stromu a odniesla ho preč z Prírody, kam nepatrí...a ako som ho potiahla, vynáral sa spod snehu a z blata stále väčší a väčší kus - siete. Vôkol Stromu bola sieť, neviditeľná a jemná, avšak silná a taká,ktorá tam nepatrila...a ja som ťahala a ťahala...až kým som ju nemala v rukách celú...A to,čo mi Univerzum darovalo cez túto symboliku...je jemná sieť, ktorá nás delí od spozania, že VŠETKO JE JEDNO - a tú sieť máme v sebe len my sami...preto nemajme strach ju zbadať a ťahajme, až kým ju celú budeme držať v rukách...a tou jemnou sieťou je náš jemný, ukrytý, posledný strach...ktorý nám nenápadne hatí to naše Nebo na Zemi...
Ako som ju držala v rukách, špinavú a prerastenú trávou... mi ihneď od nej, tej siete, prišla otázka - ROZPOZNALA si volanie od svojej Duše - a nebojíš sa, že to tak teraz nebude? Jeden rozpozná - a čo ak druhý nie? ...a moje Vnútro a moje Srdce...sa ani nezachvelo...pretože keď prekročíme a spoznáme sami seba, a začneme žiť v Láske v každom okamihu, v každom nádychu, vnímať krásu Bytia samotného, kedy každý pohľad je nám Radosťou a žiariaci Láskou a Vďakou, že vôbec žijeme, keď každý vzťah a Človek, každá Bytosť je pre nás posvätnou a hodnotnou, keď každá naša myšlienka tvorí v každej Prítomnosti to najvyššie a najkrajše, čo si dokážeme ako Bohovia a Bohyne na Zemi a aj v Tele a Bytí ČLOVEKA vysnívať a predstaviť...tak vtedy...vtedy k nám už ani táto sieť nedosahuje. Pretože na tom vlastne nezáleží...tá Cesta a Dohody, ktoré nás vedú..keď plynú zo Zdroja a my všetko rozpoznáme...vtedy je VŠETKO v SÚLADE...a LÁSKA SAMA JE NAMI a MY SME ŇOU...a keď VIE jedna Duša - VIE aj tá druhá...a "čas" predsa nejestvuje((o: len spočiňme v Tichu a Dôvere - VŠETKO JE.
ŽIVOT SAMOTNÝ JE CIEĽOM i naplnením.

a prišlo mi také malé krásne na záver(o: pre povzbudenie všetkých, ktorí ešte svoje kmene majú zahalené v "sieťach" - všetko je ENERGIA. A Láska je tou NAJVYŠŠOU VIBRÁCIOU a frekvenciou. A keď MY STANEME sa a SME Láskou SAMI V SEBE - tak aj TEN či TÁ vibruje tou istou úrovňou...pretože spojení sme všetci, a tu navyše aj Súznením Duší, ktoré sem pre Lásku samu, precítenú aj v Partnerstve, prišli...a preto stretneme sa s ním a s ňou práve a až v Priestore čistej Lásky bez sietí - v naplnenej celistvej Láske k nám samým...takže tá jediná Cesta k LÁSKE POZEMSKEJ je LÁSKA k NÁM SAMÝM - a tam stretneme sa a stvoríme NEBO NA ZEMI aj v Súlade Partnerov v záhradách a náručí Gaie((o:

s Láskou, Radosťou, úsmevom, s Pokorou a s Pokojom...a s údivom z tej jednoduchosti a krásy, ktorá vo všetko je(o: - hlboko a nekonečne ĎAKUJEM!

s Láskou
K
17.2.2013