neděle 9. prosince 2012

Dnes v noci padala Hviezda



Dnes v noci sa znovuzrodil môj Syn...Dieťa, ktoré vstúpilo cez moje Telo na túto Zem...a jeho tretie narodeniny stávajú sa dnes aj mojím narodením...s pokojom v Srdci, Dôverou v Duši, očistená, trošku unavená, ale nekonečne šťastná a VĎAČNÁ za všetku krásu, ktorou nás obklopuje Matka Zem a táto doba Zázrakov našich Sŕdc...Srdca ČLOVEKA

Dnes v noci spojil sa v tichu môjho Vnútra POCIT BOHYNE...ktorá zrodila cez svoju Lásku Nový Život...dnes v noci som videla znova po prvýkrát to Dieťa a v jeho očiach celý Vesmír...a seba samu...a všetkých nás, v jedinom pohľade Bytosti a LÁSKY SAMOTNEJ...LÁSKY, ktorou všetci SME.

Dnes v noci padala hviezda a ja som znovu stretla Lásku Boha v Lone Bohyne...

Dnes...v tejto Prítomnosti...v každej Prítomnosti...stal  a deje sa najväčší Zázrak Stvorenia...sama Láska vstúpila do môjho Ja a žiari a hreje každý kút mojej Duše...dnes v noci...v tomto magickom čase, kedy stávame sa Celistvými...vstúpila som do milujúcej náruče samotného Stvorenia...Dnes v noci, sama v tichu hviezd, kedy to Dieťa, ten milovaný drahý Človek, ktorý prebudil ma k sebe samej, už sladko spinká...dnes znovu udial sa Zázrak...v jedinom Človeku...v KAŽDOM z nás je celé Univerzum... a ŽIVOT samotný je ten najväčší Zázrak...ja ĎAKUJEM...z hĺbky Duše a človečenstva Bytosti Božskej, ktorou Som...ĎAKUJEM celému Stvoreniu, že SOM a SME spolu, na tejto krásnej ZEMI v náručí HVIEZD.


ĎAKUJEM TI, Nebo,

ĎAKUJEM TI, Zem...

ĎAKUJEM TI, Bože vo mne

a žehnám Ťa, Bohyňa Stvoriteľka Života



MILUJEM

MILUJEM SA

MILUJEM NÁS

...MILUJEM


Láska a Svetlo v nás, Zem a Vesmír s nami


ĎAKUJEM Ti, Mariel


s Láskou

K


10.12.2012